Пізнавальна екскурсія до компанії «Автотрейдинг-Схід»

Система управління якістю (СУЯ) базується на універсальних принципах, але, разом з тим, вона індивідуальна для кожної окремої організації. 28 лютого 2020 р. магістранти ОПП Якість, стандартизація та сертифікація познайомилися з однією з версій СУЯ на прикладі компанії «Автотрейдинг-Схід» – офіційного дилера в Харківській області з продажу та сервісного обслуговування автомобілей марок Ford, Hyundai, Skoda та Seat.

Широкий спектр механізмів і процедур СУЯ,  направлених на задоволення потреб споживачів, вже успішно функціонує в цій компанії. Наприклад, добре регламентовані процедури подання заявки від клієнта (зокрема, через онлайн-замовлення), робота з відгуками клієнтів (критичні точки моніторингу задоволеності), процедури огляду й ремонту транспортних засобів тощо.

Пізнавальна екскурсія до компанії «Автотрейдинг-Схід»
Контролем дотримання стандартів обслуговування (зокрема, за допомогою “таємних покупців”), як і сервісним обслуговуванням автомобілей за відповідними технічними стандартами для кожної марки авто займаються спеціально призначені відповідальні особи. Пильна увага приділяється розвитку персоналу, що  передбачає постійне навчання, запровадження заходів з мотивації, атестацію працівників компанії.

У ході екскурсії ми отримали корисну інформацію для майбутніх фахівців з якості та чудові враження від спілкування з представниками компанії. Щиро вдячні спеціалістам «Автотрейдинг-Схід» за їх ініціативність, небайдужість до своєї справи та бажання відповісти на всі наші численні запитання. Бажаємо вам успіхів!

Print Friendly, PDF & Email