Вийшов міжнародний стандарт ISO 20671:2019

Вийшов міжнародний стандарт ISO 20671:2019, що дозволяє оцінити бренд як нематеріальний актив. Стандарт ISO 20671:2019 «Оцінка бренду. Принципи та основи» покликаний стандартизувати технічні вимоги та методи, що використовуються при оцінці бренду. Він доповнює стандарт ISO 10668:2010 «Оцінка бренду. Вимоги до грошової оцінки бренду», в якому основна увага приділяється фінансовим аспектам.

В основу стандарту ISO 20671 покладено австрійський стандарт ONR 16800 «Метод оцінки нематеріальних активів бренду», опублікований в 2006 році. Це був перший стандарт оцінки бренду, розроблений організацією-членом ISO для Австрії.

Стандарт ISO 20671 призначений для всіх підприємств, що бажають підвищити цінність свого бренду. Він включає кращі практики управління брендом і забезпечує цілісне уявлення про бренд, що охоплює як фінансові, так і нефінансові показники.

Боббі Колдер, голова технічного комітету ISO/TC 289 «Оцінка бренду», який розробив стандарт ISO 20671, заявив, що цей стандарт охоплює всі фактори, що впливають на успіх бренду, такі як інновації, матеріальні ресурси, сервіс і якість, а також сила бренду. Всі вони можуть вплинути на грошову вартість, тому, вимірюючи їх, підприємствам легше визначити сфери для подальшого вдосконалення або вкладення інвестицій.

Print Friendly, PDF & Email